اخبار
1403/1/27 دوشنبه
انتقام ظفرمندانه سپاه اسلام از رژیم کودک کش و منحوس صهیونیستی را به ملت ایران و مردم آزاده جهان تبریک و تهنیت عرض می نماییم.
انتقام ظفرمندانه سپاه اسلام از رژیم کودک کش و منحوس صهیونیستی را به ملت ایران و مردم آزاده جهان تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

.




قاتلوهم حتی لاتکون فتنة ویکون الدین کلّه لله فإن انتهَوا فإنّ الله بما یعملون بصیر (سوره مبارکه انفال/ آیه ۳۹).


    رژیم اشغالگر و کودک‌کش صهیونیستی در حالی کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه را هدف حملۀ وحشیانه قرارداد و منجر به شهادت جمعی از فرزندان رشید و دلاور کشورمان شد که در حدود شش ماه گذشته نوار غزه را به خاک و خون کشیده بود. شدت جنایات این رژیم در غزه در این دور از وحشیگری‌هایش چنان بوده است که فریاد خشم و خروش همۀ ملت‌ها در سراسر جهان را بر سر اسرائیل نشانه رفته است.
    اگرچه این جنایت‌های مکرر صهیونیست‌ها همواره پاسخ‌های کوبندۀ محور مقاومت و بخصوص حماس را در پی داشته است، اما جسارت و کوته‌بینی آن رژیم در قضیۀ حمله به کنسولگری کشورمان در سوریه نیز پاسخی دندان‌شکن می‌طلبید. همانگونه که ملت غیور ایران انتظار داشتند و رهبر فرزانه انقلاب نیز به‌کرّات و بخصوص در خطبه‌های نماز عید فطر تاکید فرموده بودند که رژیم صهیونیستی باید تنبیه شود.
    سرانجام دلاورمردان رشید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیاتی تاریخی و ظفرمندانه با پرتاب صدها پهباد و موشک بالستیک به خاک اشغالگران صهیونیستی رعب و وحشت در دل صهیونیست‌ها افکنده و با تخریب و انهدام اهداف و تاسیسات مهم صهیونیست‌ها ضرب شست و گوشمالی سختی به اشغالگران و جنایتگران نشان داد.

    بدینوسیله، پیروزی غرورآفرین غیورمردان و فرزندان رشید کشورمان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را که وعدۀ نصرت حق را با ارادۀ خود تحقق بخشیده و با انهدام اهداف حیاتی رژیم صهونیستی نشان دادند که گنبد آهنین آن رژیم در برابر عزم و ایمان ملت ایران گنبدی پوشالی است به محضر حضرت ولی‌عصر(عج)، فرمانده معظم کل قوا و رهبر فرزانۀ انقلاب، دلاورمردان غیور سپاه و بخصوص به مردم شریف و غیرتمند و آزادۀ ایران اسلامی تبریک و تهنیت و شاد باش می‌گوییم و پاکسازی قدس شریف از لوث وجود اشغالگران صهیونیستی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.
روابط عمومی دانشگاه پیام نور شیروان
 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر