برگزاری جشن باشکوه به مناسبت مبعث رسول مهربانی ها حضرت محمد مصطفی(ص) (درج خبر:28/02/1394)




مبعث نورانی پیام آور بزرگ توحید، عدالت و وحدت و بعثت شورانگیز و شوق آفرین اشرف و خاتم پیامبران فرصت مغتنمی است تا صمیمانه ترین تبریکات را تقدیم تمامی دوستداران آن پیامبر اعظم(ص) در اقصای عالم و به ویژه ایران اسلامی و علی الخصوص اساتید، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه نمائیم.

     جشن باشکوهی به همین مناسبت با حضور دانشجویان واحد در روز دوشنبه28/2/94 برگزار گردید که تعداد زیادی از دانشجویان محب رسول مهربانی­ها حضرت محمدمصطفی(ص) شرکت نمودند.

     مراسم با  تلاوت کلام الله مجید و ذکر مدح پیامبر اکرم (ص) آغاز گردید. در ادامه برنامه حضرت حجه الاسلام والمسلمین خشرو امام جماعت دانشگاه در رابطه با فضائل آقا رسول الله مطالبی را بیان فرمودند و نسبت به حسن خلق و رعایت اخلاق اسلامی در بین تمامی افراد تاکید داشتند.

     برنامه ها با مسابقه شعر خوانی مختص برادران و ذکر چند حدیث از رسول اکرم (ص) مختص خواهران و پذیرایی شیرینی ادامه داشت. حسن ختام برنامه ها اهداء جوایز به نفرات منتخب در مسابقات ورزشی و فرهنگی بود که توسط حضرت حجه الاسلام و المسلمین جناب آقای خشرو امام جماعت دانشگاه و جناب آقای روحی مسوول امورفرهنگی دانشگاه به دانشجویان اهداء شد.

 



روابط عمومی دانشگاه

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر