میلاد فرخنده و با سعادت اسوه مکارم و فضائل حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و فرزند خلف ایشان،حضرت امام خمینی (ره) و روز زن مبارک. (درج خبر:18/01/1394)








باسمه تعالی

پیامبرصلی الله علیه وآله :

مَن أَحَبَّ فاطِمَةَ ابنَتی فَهُوَ فِی الجَنَّةِ مَعی

هر کس دخترم فاطمه را دوست داشته باشد ، در بهشت با من همراه خواهد بود.

بحار الأنوار ، ج ۲۷ ، ص ۱۱۶ .

 

میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل صدیقه کبری، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و فرزند خلف ایشان، معمارکبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) وهمچنین هفته­ی بزرگداشت مقام زن و روز مادر را تبریک و تهنیت عرض می نماییم .

السلام ای درخت نور                             بر تنت همیشه رخت نور

ای الهه ی وفا و عشق                             ای تو خوبی و صفا و عشق

        پاکی از وجود پاک توست                       عشق قلب سینه چاک توست . . .

 

زهرای اطهر(س)

      بانویی که در نزد شیعیان اگر چه امام نیست، اما مقام و منزلت او در نزد خداوند و در بین مسلمانان به خصوص شیعیان، نه تنها کمتر از سایر ائمه نیست، بلکه آن حضرت همتای امیرمومنان علی(ع) و دارای منزلتی عظیم‌تر از سایر ائمه طاهرین(ع) می‌باشد.

     اگر بخواهیم مقام علمی فاطمه(س) را درک کنیم و به گوشه‌ای از آن پی ببریم، شایسته است به گفتار او در خطبه فدکیه بنگریم؛ چه آنجا که استوارترین جملات را در توحید ذات اقدس ربوبی بر زبان جاری می‌کند، یا آن هنگام که معرفت و بینش خود را نسبت به رسول اکرم آشکار می‌سازد و یا در مجالی که در آن خطبه، امامت را شرح مختصری می‌دهد. جای جای این خطبه و احتجاجات این بانوی بزرگوار به قرآن کریم و بیان علت تشریع احکام، خود سندی محکم بر اقیانوس بی‌کران علم اوست که متصل به مجرای وحی است.

 

امور فرهنگی و فوق برنامه

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر