جلسه پرسشو پاسخ دانشجویی با حضور ریاست محترم دانشگاه پیام نور استان در این واحد برگزار گردید(درج خبر:18/02/1395)


باسمه تعالی

جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی  با ریاست محترم دانشگاه پیام نور استان همزمان با مبعث رسول اکرم (ص) در روز چهار شنبه مورخ  15/2/95 ،  ساعت 12:30- 10:30 در ساختمان آموزشی دانشگاه با حضور اساتید ، کارکنان و دانشجویان واحد برگزار گردید .

     این جلسه با تلاوت آیاتی چند از کلام ا... وحی توسط همکار محترم جناب آقای پاسبان آغاز شد و در ادامه ریاست محترم واحد جناب آقای دکتر وطن دوست ضمن عرض خیر مقدم به ریاست محترم دانشگاه استان و دانشجویان محترم، هدف از تشکیل این جلسه را ایجاد یک تعامل سازنده بین دانشجویان و مسئولین دانشگاه و رفع مشکلات دانشجویان دانست . در ادامه جناب آقای مسعودی فرد سخنانی را در رابطه با دانشگاه و شرایط آن مطرح نمودند و به نقش بی بدیل و سازنده دانشجویان اشاره نمودند. ایشان در ادامه افزودند: وظیفه دانشجویان را یادگیری و تولید علم وآموختن و توجه به مسایل فرهنگی و اجتماعی دانست و مهمترین رکن در برگزاری جلسات و مراسمات را دانشجویان دانستند .

      در ادامه جلسه دانشجویان به طرح مسائل و مشکلات تحصیلی، آموزشی و فرهنگی دانشگاه پرداختند و مسولین در حضور دکتر مسعودی فرد به سوالات جواب دادند .

در این جلسه نمایندگان تشکل­های دانشجویی به بیان نظرات و مشکلات ودیدگاههای خود پرداختند .

     دکتر مسعودی فرد ضمن پاسخ صبورانه به همه سوالات افزودند، نیروی محرکه فعالیت در دانشگاه ، دانشجویان و مطالبات آنها است . مطالبالتی که سعی دانشگاه در تامین آنها می باشد و حتما نسبت به پیشنهادات و انتقادات دانشجویان ارج نهاده
می شود و در انتهای جلسه از دانشجویانی که در مسابقات ورزشی درون دانشگاهی مقام کسب نموده­اند با اهداء جوایز و همچنین دانشجویانی که قبلا جهت طرح مشکلات به استان عزیمت نموده بودند با لوح سپاس تقدیر به عمل آمد .






روابط عمومی دانشگاه پیام نور

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر