نتایج مرحله استانی هشتمین جشنواره ملی حرکت در استان خراسان شمالی(درج خبر:22/04/1394)



 

نتایج مرحله استانی هشتمین جشنواره ملی حرکت در استان خراسان شمالی

مرحله استانی جشنواره ملی حرکت در مورخ 27 و 28 اردیبهشت  ماه 1394 در استان خراسان شمالی به میزبانی مرکز بجنورد و با حضور انجمن ها و فعالین دانشجویی و فرهنگی مراکز و واحدهای استان برگزار و با معرفی  برگزیدگان در 7 محور جشنواره به کار خود پایان داد.

محور های جشنواره و برگزیدگان مرحله استانی

1-   در بخش نشریات: رتبه اول به نشریه دانشجویی تصمیم ساز از انجمن حسابداری واحد شیروان، رتبه دوم به نشریه اشک قلم از انجمن علوم اقتصادی واحد اسفراین و رتبه سوم به نشریه پیام بجنورد از انجمن علوم سیاسی مرکز بجنورد اختصاص یافت.

2-   در بخش تالیف و ترجمه کتاب: رتبه برتر  به کتاب بیدار خوابی  مجموعه شعر آقای محسن بیدوازی از واحد اسفراین تعلق گرفت.

3-   در بخش اختراع، نوآوری و ابتکار: رتبه اول به ربات مسیریاب خطی از انجمن رباتیک واحد شیروان و رتبه دوم به دستگاه حفاری تونل از انجمن حقوق واحد اسفراین اختصاص یافت.

4-   در بخش انجمن علمی دانشجویی برگزیده: رتبه اول به انجمن کشاورزی و منابع طبیعی مرکز بجنورد، رتبه دوم به انجمن رباتیک شیروان و رتبه سوم به انجمن علوم اجتماعی مرکز بجنورد اختصاص یافت.

5-   در بخش انجمن علمی افتخار آفرین: رتبه برتر به انجمن رباتیک واحد شیروان تعلق گرفت.

6-   در بخش دبیر انجمن برگزیده: رتبه اول به دبیر انجمن علوم اجتماعی مرکز بجنورد خانم آسیه طوفان، رتبه دوم به دبیر انجمن کشاورزی و منابع طبیعی مرکز بجنورد آقای حسین حیدری و رتبه سوم به دبیر انجمن رباتیک واحد شیروان آقای مهدی اصلی اختصاص یافت.

 

روابط عمومی دانشگاه

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر