کسب مقام دوم کشوری مسابقات سازه های ماکارانی توسط دانشجویان پیام نور واحد شیروان با نام اترک سازه شیروان(درج خبر:17/11/1394)



گروه سازه های ماکارانی، اترک سازه  پیام نور واحد شیروان مقام دوم بخش سازه های سنگین را  در اولین دوره مسابقات سازه های ماکارانی دانشگاه پیام نورکشور با تحمل وزن581 کیلوگرم که در دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه برگزار  گردید کسب نمود.

     اولین دوره جشنواره کشوری سازه‌های ماکارونی دانشگاه پیام نور ، 13 تا 15 بهمن به میزبانی دانشگاه پیام نور کرمانشاه برگزار شد.
     برای شرکت در این جشنواره از سوی 28 تیم یاد شده 100 سازه ماکارونی ارسال شده بود که تیم دانشگاه پیام نور واحد شیروان با نام اترک سازه شیروان به سرپرستی جناب آقای قاسم پاسبان  که ایشان عضو گروه نیز بودند و حضور دیگر اعضای تیم آقای مهدی اصلی وسرکار خانم معصومه شفیعی قهرمان در رشته سازه های سنگین توانستند در این بخش بعد از تیم میزبان مقام دوم این دوره از مسابقات را کسب نماید.

     این جشنواره در چهار گرایش راندمانی، سازه‌های سنگین، معماری و جکت نفتی برگزار گردید.
     در توضیح گرایش‌های این جشنواره  باید گفت: منظور از گرایش راندمان سازه‌ای است که با توجه به وزنش بتواند بیشترین بار را تحمل کند و منظور از گرایش سنگین سازه‌هایی است که یک کیلوگرم وزن داشته باشند اما تحمل بار آنها بیشتر باشد. همچنین منظور از گرایش معماری سازه‌های ماکارونی دارای زیبایی سازه است و در نهایت منظور از گرایش جکت نفتی سازه‌هایی است که بتوانند بیشتر از یک دقیقه 100 کیلو وزنه را تحمل کنند.






روابط عمومی دانشگاه

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر